PBN مخفف شبکه Blog Blog Private است. این پیشرفته ترین روش برای جریمه کردن وب سایت رویایی توسط خودتان است. هدف اصلی ایجاد بک لینک PBN برای وب سایت آنها.

امروز در مورد PBN درباره A تا Z بحث می کنم.

فهرست [hide]

1 سایت های PBN چیست؟
2 منظور از سایت های PBN چیست؟
3 چرا مردم بک لینک PBN ایجاد کردند؟
4 چرا افراد نباید بک لینک PBN ایجاد کنند؟
5 چگونه PBN را شناسایی کنیم؟
6 به جای ساختن PBN ، چه چیزی را پیشنهاد می کنم؟
7 نتیجه گیری
7.1 شما همچنین می خواهید بخوانید
سایت های PBN چیست؟
سایت های PBN گروهی از وب سایت ها برای ایجاد شبکه ای از وب سایت ها و وبلاگ های متصل هستند. همین شخص معمولاً مالک این سایتها است.

هدف سایتهای PBN چیست؟
هدف اصلی صاحب سایت PBN ایجاد بک لینک به وب سایت اصلی درآمدزایی برای رتبه های بالاتر است. آنها همچنین گزینه ای برای فروش بک لینک به دیگر صاحبان وب سایت و کسب درآمد اضافی دارند.

بک لینک
صرفه جویی
سایت های PBN
چرا مردم پیوندهای PBN ایجاد کردند؟
شما کنترل کامل روی پروفایل پیوند خود دارید .
می توانید هر زمان که بخواهید با پیوند به سایتهای خود با استفاده از متن لنگر مورد نظر خود ، مطالب را منتشر کنید.
همچنین می توانید بک لینک را بین سایتها تبادل کنید تا جریان آب پیوند به سایت پیشرو افزایش یابد .
با استفاده از بک لینک های PBN ، تمام خطر بدست آوردن نتایج صفر از تلاش های ایجاد لینک خود را از بین می برید.
نتایج فوری را در رتبه بندی جستجو مشاهده کنید.
اگر وب سایت خود را در محلی قرار دهید که رقابت در آن زیاد باشد ، خطر شکست زیادی وجود دارد. این احتمال وجود دارد که اگر از PBN استفاده نکنید ، نمی توانید رقابت کنید .
چرا افراد نباید لینک PBN بک لینک ایجاد کنند؟
به روزرسانی Google 2017 در دسامبر 2017 ، دقیقاً علیه پیوندهای غیر طبیعی مانند پیوندهای PBN انجام می شود.
خطرات زیاد گرچه برخی از کارشناسان سئو از این استراتژی استفاده می کنند و آن را به عنوان یک روش کلاه خاکستری معرفی می کنند . گوگل آن را کاملاً منفی می داند . وب سایت شما ممکن است به صورت دستی جریمه شود و شانس کمی برای حضور در 100 نتیجه برتر جستجو ندارد.
کل مراحل ایجاد شبکه PBN وقت و تلاش زیادی را می طلبد و اپراتورهای سایت به کیفیت محتوا توجه نمی کنند ، آنها فقط برای بدست آوردن اقتدار بالا ، فقط بر ایجاد لینک ها متمرکز هستند.
چگونه PBN را شناسایی کنیم؟
نکته اصلی برای مشخصه وب سایت PBN این است که ردپای بین سایتها در هر جایی که بیشتر اطلاعات فنی سایتها یکسان باشد. شبکه های قدیمی PBN در سرورهای مشترک مشترکی میزبانی شده بودند ، دارای IP مشابه بودند ، داده های WHOIS یکسان داشتند ، یا حتی از تمام مطالب یکسان استفاده می کردند.

امروزه PBN ها بسیار پیشرفته تر هستند و ممکن است شناسایی کاربران سخت باشد زیرا سایت ها در صنایع مختلف ، موضوعات و طرح بندی های مختلفی دارند.

هاستینگ- آیا همه آنها در یک IP هستند؟ می توانید از SpyOnWeb.com یا ابزارهای مشابه برای مشخص کردن میزبانی سایتها با هر سایت دیگری استفاده کنید.
مضامین مشابه- مضامین وردپرس گاهی دارای نام موضوع در کد هستند. کد منبع را در مرورگر خود بررسی کنید.
مالکیت سایت - برای اطلاعات تماس صاحب سایت ، پایگاه داده WHOIS را بررسی کنید. داشتن داده های WHOIS مخفی پرچم قرمز است . اگر همه صاحبان سایت یکسان هستند ، بدیهی است که وبلاگ ها به هم متصل هستند.
تکثیر محتوا - سرقت ادبی را بررسی کنید یا یک پاراگراف را در جستجوی گوگل کپی کنید تا ببینید آیا این محتوا در سایت های دیگر وجود دارد یا خیر.
نمایه بک لینک - نمایه بک لینک را در Ahrefs یا Majestic (اینها بزرگترین پایگاه داده پیوندها هستند) بررسی کنید تا ببینید چقدر همبستگی بین سایت ها اتفاق می افتد .
من به جای ساختن PBN چه چیزی را پیشنهاد می کنم؟
من از لینک های PBN استفاده نمی کنم. پست های مهمان با کیفیت به راحتی در دسترس هستند ، و آنها بهتر از PBN کار می کنند ، بنابراین چرا در مورد چیزی که سردرد است ، هدر می دهید.
اگر نمی خواهید ارسال مهمان ، پس نوشتن توصیفات برای وب سایت های دیگر ممکن است یک رویکرد جذاب تر باشد.
در صورت ایجاد محتوای ارزشمند به اشتراک گذاری ، با این کار ، می توانید برخی از بک لینک های طبیعی را که به سایت های شما اشاره می کنند ، در صورت داشتن کسی که محتوای شما را دوست دارد ، بدست آورید.
سیگنال های اجتماعی با استفاده از سیستم عامل های اجتماعی خود ، نقش مهمی در سئو بازی می کنند .
شما می توانید سایت های PBN (استفاده از نام جعلی و شناسه ایمیل برای خرید دامنه و هاستینگ) برای فروش لینک به افراد احمق که همیشه آماده سوزاندن پول خود هستند ایجاد کنید . 😀 اما نه برای وب سایت رویایی شما.
نتیجه
اگر برای وب سایت رویای خود بک گراند PBN بسازید ، مسئولیت آسیب خود را بر عهده دارید زیرا اگر گوگل تشخیص دهد که شما این کارهای اشتباه را انجام می دهید ، در آینده همیشه در زیر رادار Google قرار خواهید گرفت.

برای دریافت اطلاع از به روزرسانی ها یا ارسال جدید ، بر روی نماد زنگ (پایین سمت راست) کلیک کنید .

اکنون ترجیح می دهم از شما بشنوم ، نظر شما در مورد سایت های PBN چیست؟ بگذارید با ترک یک نظر سریع در زیر همین حالا به من اطلاع دهید.

یک درخواست کوچک: اگر از خواندن این مقاله لذت بردید ، به اشتراک گذاری آن را فراموش نکنید. برای اشتراک پیام ما و کمک به بسیاری از وبلاگ نویسان مانند شما ، یک سهم سودمند است.