الگوریتم رتبه بندی برای انواع مختلف پرس و جو انجام شده در جستجوی تغییر می کند، شرکت در گزارش جدید خود درباره نحوه مبارزه با اطلاعات غلط، تایید می کند.

گوگل تایید کرده است که برای YMYL، پول شما، زندگی شما، نمایش داده شده آنها وزن بیشتری را در الگوریتم رتبه بندی خود به عوامل اطراف تخصص، اقتدار و یا اعتماد - همچنین به عنوان EAT در صنعت شناخته شده است.

گوگل تایید را پس از آن منتشر شد یک مقاله جدید جدید 30 صفحه ای (PDF) توضیح داد که چگونه آنها در برابر اطلاعات غلط در سراسر جستجوی گوگل، اخبار گوگل، تبلیغات گوگل، یوتیوب و محصولات دیگر خود را. این در نهایت معتقد است که اعتقاد طولانی مدت مبنی بر این که Google تغییرات وزن سیگنال های رتبه بندی خود را برای بخش های پرس و جو مختلف تغییر می دهد.

گوگل گفت: در صفحه 13 مقاله سفید، "برای این صفحات" YMYL "گوگل نوشته است، فرض می کنیم که کاربران انتظار دارند ما با سخت ترین استانداردهای اعتماد و ایمنی ما کار کنیم. به همین ترتیب، که در آن الگوریتم های ما تشخیص می دهند که پرس و جو کاربر مربوط به موضوع "YMYL" است، ما در سیستم های رتبه بندی ما به عوامل مانند درک ما از اقتدار، تخصص، و یا اعتماد به نفس صفحات ما در پاسخ پاسخ بیشتر خواهد شد.

معنیش چیه. در اینجا گوگل تایید می کند که آنها وزن الگوریتم رتبه بندی خود را بر اساس نوع پرس و جو تنظیم می کنند. ما فرض کردیم که این کار را برای صنایع مختلف از جمله صنعت بالغ، صنعت داروسازی، صنعت بهداشت و بسیاری دیگر انجام دادیم.

علاوه بر این، گوگل گواهینامه تخصص، اقتدار و یا اعتماد - به عنوان مثال EAT - را برای ارائه نتایج جستجو که مطابق با "سخت ترین استانداردهای اعتماد و ایمنی" است، افزایش خواهد داد.

چگونه EAT تعیین می شود؟ الگوریتم گوگل سیگنال هایی را درباره صفحاتی که با اطمینان و اعتبار ارتباط دارند، شناسایی می کند. »گوگل در صفحه 12 توضیح داد.« بهترین شناخته شده از این سیگنالها، PageRank است که از لینک ها در وب برای درک صلاحیت استفاده می کند. »این فقط رتبه PageRank نیست .

جوئل مولر. در روز سه شنبه در یک وبسایت مدافع، John Mueller یک سوال را در مورد این مطلب در ساعت 12:25 دقیقه به ویدیوی پاسخ داد. "گوگل در روزنامه ای که چند روز پیش منتشر شد، با استفاده از PageRank (از طریق لینک ها در وب)، برای ارزیابی قابلیت اطمینان و اعتبار * به صورت الگوریتمی * توضیح داد. آیا می توانیم فرض کنیم که تخصص (E) در درجه اول از طریق کیفیت محتوا (الگوریتمی) ارزیابی می شود؟ آیا می توانید در مورد این به طور کامل توضیح دهید؟ "گلن گیب پرسید.

جان پاسخ داد: "او هیچ" بینش "را در این سند نمی بیند، آن را زمانی دید که درست مثل بقیه ما منتشر شد. او می گوید ما نباید تمرکز زیادی روی دیدگاه PageRank داشته باشیم، او گفت: "این یک مقاله نسبتا بلند است و موضوعات زیادی در آن وجود دارد و PageRank بیشتر یا کمتری دارد. بنابراین من نمی گویم همه چیز فقط PageRank است. "

چرا مهم است. باز هم این سند تایید می کند که گوگل می تواند وزن خود را در الگوریتم رتبه بندی خود بر اساس نوع پرس و جو برای سیگنال های مختلف تنظیم کند. درک این ثابت می کند که SEO کار بر روی یک نوع سایت انجام می شود که می تواند موفق باشد، نمی تواند به نوع دیگری از سایت در صنعت دیگری تکرار شود و فرض شود که برای رسیدن به موفقیت.